Otázky a odpovede
Awkwardness gives me great comfort. I’ve never been cool, but I’ve felt cool. I’ve been in the cool place, but I wasn’t really cool – I was trying to pass for hip or cool.
Máte otázky? Pozrite si naše sekciu otázok a odpovedí, alebo nás kontaktujte.
Platba kartou cez internet
Po dokončení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú stránku spracovateľskej banky, kde zadáte údaje o karte (meno, číslo a platnosť karty, CVC2/CVV2 kód). Týmto spôsobom môžete platiť bez ohľadu na to, ktorá banka kartu vydala. Postačuje, aby ste boli oprávnený realizovať platby prostredníctvom internetu. Vaše údaje zadávate priamo na podstránke VÚB banky (eCard) a my s Vašimi údajmi o platobnej karte vôbec neprichádzame do kontaktu. Pri úhrade platobnou kartou cez internet zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme až po prijatí platby a spracovaní objednávky.
Dobierka – kuriérom
Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Stačí mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti alebo platobnú kartu po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dní.
Osobný odber na výdajnom mieste Packety
Zvoľte si vybrane miesto odberu, ktoré Vám vyhovuje. Za vašu zásielku zaplatíte kartou alebo v hotovosti.
Vrátenie - výmena tovaru
Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale môžete vrátiť do 14 dní od doručenia. Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle.
Žiadosť o výmenu tovaru a rezerváciu nového tovaru je potrebné zadať cez službu Online vrátenie tovaru alebo k zásielke priložíte vytlačený formulár na vrátenie tovaru.
Postup výmeny tovaru:
- Vyplníte online/papierový formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Vrátenie tovaru.
- Zadáte číslo vašej objednávky
- Označíte produkty, ktoré si želáte vymeniť a uvediete dôvod výmeny.
- Zadáte číslo bankového účtu.
- Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k výmene tovaru
- Nežiadúci tovar spolu s vytlačeným formulárom na vrátenie vhodne zabaľte a pošlite na adresu: FL Group, s.r.o., Cintorínska 9, 811 08 Bratislava
- V prípade ak vrátenie tovaru vykonáte prostredníctvom online formulára, balík označte čitateľné číslom vratky, ktorú Vám automaticky vygenerujeme po úspešnom vyplnení online formulára.
Zásielku s tovarom a formulárom na vrátenie zašlite priamo na našu adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať.
Awkwardness gives me great comfort. I’ve never been cool, but I’ve felt cool. I’ve been in the cool place, but I wasn’t really cool – I was trying to pass for hip or cool.
Máte otázky? Pozrite si naše sekciu otázok a odpovedí, alebo nás kontaktujte.
Platba kartou cez internet
Po dokončení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú stránku spracovateľskej banky, kde zadáte údaje o karte (meno, číslo a platnosť karty, CVC2/CVV2 kód). Týmto spôsobom môžete platiť bez ohľadu na to, ktorá banka kartu vydala. Postačuje, aby ste boli oprávnený realizovať platby prostredníctvom internetu. Vaše údaje zadávate priamo na podstránke VÚB banky (eCard) a my s Vašimi údajmi o platobnej karte vôbec neprichádzame do kontaktu. Pri úhrade platobnou kartou cez internet zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme až po prijatí platby a spracovaní objednávky.
Dobierka – kuriérom
Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Stačí mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti alebo platobnú kartu po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dní.
Osobný odber na výdajnom mieste Packety
Zvoľte si vybrane miesto odberu, ktoré Vám vyhovuje. Za vašu zásielku zaplatíte kartou alebo v hotovosti.
Vrátenie - výmena tovaru
Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale môžete vrátiť do 14 dní od doručenia. Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle.
Žiadosť o výmenu tovaru a rezerváciu nového tovaru je potrebné zadať cez službu Online vrátenie tovaru alebo k zásielke priložíte vytlačený formulár na vrátenie tovaru.
Postup výmeny tovaru:
- Vyplníte online/papierový formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Vrátenie tovaru.
- Zadáte číslo vašej objednávky
- Označíte produkty, ktoré si želáte vymeniť a uvediete dôvod výmeny.
- Zadáte číslo bankového účtu.
- Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k výmene tovaru
- Nežiadúci tovar spolu s vytlačeným formulárom na vrátenie vhodne zabaľte a pošlite na adresu: FL Group, s.r.o., Cintorínska 9, 811 08 Bratislava
- V prípade ak vrátenie tovaru vykonáte prostredníctvom online formulára, balík označte čitateľné číslom vratky, ktorú Vám automaticky vygenerujeme po úspešnom vyplnení online formulára.
Zásielku s tovarom a formulárom na vrátenie zašlite priamo na našu adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať.