Informácie zverejňované povinne podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa

Informácie zverejňované povinne podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa

Informácie zverejňované povinne podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa

a) hlavné vlastnosti tovaru: spodná bielizeň, plavky a doplnky od výrobcov sídliacich v krajinách EÚ ako aj krajinách mimo EÚ,

b) obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania predávajúceho: FL Group, s.r.o., Cintorínska 9, 811 08 Bratislava,

c) telefónne číslo predávajúceho: 0918/682 958; e-mailová adresa predávajúceho: info@funlove.sk

d) adresa predávajúceho, na ktorej môže spotrebiteľ poštou uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet: Cintorínska 9, 811 08 Bratislava

e) celková cena tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty, ako aj náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky – viď objednávkový formulár,

f) platobné podmienky: cenu za tovar je kupujúci povinný uhradiť vopred kartou cez platobnú bránu alebo na dobierku,

g) dodacie podmienky: tovar dodávame diskrétne zabalený prostredníctvom Packeta service,

h) lehota, do ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať tovar: pri tovare skladom do 5 dní, pri tovare na objednávku do 3 týždňov

i) Reklamácie:

  • Na tovar poskytujeme štandardnú záruku podľa zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v trvaní 24 mesiacov od zakúpenia tovaru.
  • Ste povinný informovať nás o akýchkoľvek nedostatkoch šiat bezodkladne po ich zistení.
  • Nezodpovedáme však za:
    • a) bežné opotrebenie tovaru spôsobené nosením,
    • b) mechanické poškodenia tovaru (spôsobené natrhnutím, nevhodným praním, žehlením alebo pokusmi o svojpomocnú úpravu tovaru),
    • c) zašpinením,
    • d) nesprávnu veľkosť / strih tovaru a škody spôsobené nesprávnou veľkosťou alebo nesprávnym strihom tovaru.
  • Odporúčame Vám, aby ste všetky vady produktu odfotografovali a spolu s bližším popisom vady nám zaslali na e-mailovú adresu uvedenú v bode c) vyššie.
  • Každú reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť bezodkladne, najneskôr však v zákonnej lehote 30 dní od doručenia oznámenia o reklamácii.

j) Odstúpenie od zmluvy

  • Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
  • Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
  • Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese Cintorínska 9, 811 08 Bratislava, email: info@funlove.sk Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám zaslali.
  • Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky www.funlove.sk. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom).
  • Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy. Pre urýchlené spracovanie odstúpenia od zmluvy Vám odporúčame zaslať nám dotknutý tovar spolu s oznámením o odstúpení od zmluvy.
  • Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu. To sa nevzťahuje na náklady na doručenie tovaru. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená bezhotovostne na bankový účet uvedený na tieto účely v oznámení o odstúpení od zmluvy.
  • Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu (bezodkladne potom, ako budeme mať možnosť skontrolovať, že tovar nebol nosený a nie je poškodený)
  • Zašlite nám tovar späť na našu adresu Cintorínska 9, 811 08 Bratislava najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť najneskôr v posledný deň 14-dňovej lehoty.
  • Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
  • Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

k) Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

  • V prípade sporu medzi Kupujúcim – spotrebiteľom a predávajúcim, môže kupujúci využiť možnosť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov. V takom prípade môže kupujúci kontaktovať subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia (https://www.soi.sk/; https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) a postupovať v súlade s pravidlami, ktoré sú tam uvedené. Viac informácií o mimosúdnom riešení sporu je možné nájsť na stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie. Iniciovať alternatívne riešenie sporu je možné prostredníctvom on-line formulára zverejneného na stránkach https://webgate.ec.europa.eu/odr/ .